Tuesday, November 1, 2011

my cheese tart




hari ni dah 2 minggu arwah bg bidi meninggalkan kami semua, sian aku tgk hubby aku, asyik termenung jer... ye lah, dia mmg rapat dgn arwah, kalau blk kampung, dia mmg berkepit je, tp aku harap suami aku akan recover blk, jd ceria mcm dahulu kala.. amin,.. utk arwah abg bidi, sama2 lah kita sedekahkan al fatihah...

ok, minggu ni aku free, (sblm ni dah 3 minggu asyik berulang alik ke hbm) so minggu ni bermula lah projek tart aku yg sering tertangguh.. aku dah sediakan hampir 500 shell @ crust cuma filling jer aku letak kemudian. tp yg bestnya anak2 aku pun suka crust yg aku buat.. depa dok ulang makan sampai dah luak separuh, so bila nak masukkan filling nya terpaksa la aku buat crust tu blk... eheheh

mula aku try letak telur, eemmm... menjadi la jugak walau rupa kureng.. tp 2 hari lps tu aku letak cheese, eemmm... mmg tak menang tangan. asal kuar dr oven jer anak n asben aku sapu.. asal kuar jer abiss.. mmg sedap rupanya.. (puji diri sendiri....eheehhe..) apa taknya, cheese tu kalau kita makan gitu saja pun sedap apatah lg kalau kita makan dgn crust n blueberry... ehehehe... ce ce ce.. perasan sungguh aku ni...

ok, tp aku sempat snap gambar egg tart jer, blueberry n cheese x sempat.. tangan dah comot..


No comments: