Wednesday, November 2, 2011

bila tadak keja..


hi! pagi ni aku free.. sepatutnya ada kelas, tp disebabkan cikgu zaidi ambik budak2 buat treasure hunt, so aku pun legaaa... jd dapatlah aku rileks n layan fb, berblog... heheh

pagi td aku timbang, berat aku 59kg, alamakkkk. udah lebih sudah.. aku nak kuruss.. kurus.. kurus.. macam mana ni... aku nak berat aku dlm 55 kg jer, bleh ker aa? ok, bila sembang bab kurus aku mmg sedang berusaha untuk kuruskan badan. suami aku mmg tak kisah, tp aku sangat kisah.. aku dah berusaha untuk kuruskan badan, berbagai cara aku dah lakukan, tp yg pasti kalau kita puasa sunat setiap isnin n khamis, mmg berkesan... tp setan byk pulak dok hasut tak bg posa.... mcm mana nak kurusss... heheh

so, petua aku, kalau nak kurus, pakat2 kita posa sunat.. okey? :D

No comments: