Thursday, October 20, 2011

apam belang

taraaaaaaa.... :)

malam ni aku free, so aku godek2 laman web masakan ni, skrg ni aku suka sangat dgn web kak ita masam manis, dia punya resepi so simple, dan kita blh follow sbb dia attach sekali dgn pic, so dia punya explanation sgt detail dan aku sangat paham..

so, dok cari mana resepi yg simple, dan ingredient mesti dah ada sbb aku bercadang nak buat malam ni, esok bleh makan utk bekfes, terjumpa la resepi apam belang ni...

buatnya senang jer, aku masukkan dalam mixer, pastu aku gi buat keja lain.. kalau nak simple lg takyah taruh kaler terus plain n tuang jer masuk dlm loyang n kukuss... tp aku ni mengada2, nak cantik2 so ini lah hasilnya.. alhamdulillah.. menjadi..

oh ye, kredit to kak azlita .. eemmm nnt aku try link kat resepi apam belang ni, jadi ke idak.. harap2 menjadi lah yer...



No comments: