Thursday, October 13, 2011

sunyinya....



baru 2 hari ditinggalkan, aku dah tak bleh duduk.... :(

oh ya, dah 2 hari en. asben aku ke penang menemankan abangnya yg terlantar kat hosp. bkt mertajam, bermakna 2 mlm jugak la aku tidoq dengan anak2. mula tu tak terasa apa pu, tp bila dah 2 malam, anak2 aku pulak tidoq awal, aku mula la terasa sunyinyaaa...

tp itu lah, aku x blh pentingkan diri aku sendiri, dalam keadaan skrg ni, abang dia dan juga mak dia (MIL tak blh nak jaga sbb ward tu lelaki) so aku izinkan lah.. (eh, apa hak aku nak menahan dia kan... ), kalau ikut hati mmg berat tp terpaksa... so aku berharap abg dia akan pulih seperti sediakala, meski pun x sesihat dulu cukup lah dapat beramal ibadat kan.. amin...

ok, aku stop dulu, x selesa menaip dengan notebook ni, al maklum lah jejari aku bersaiz runcing ni amat x sesuai dgn keyboard yg tersangat lah mini.... :D

ok, gdnite!

No comments: