Monday, April 1, 2013

celyn resort kota kinabalu

hi, saja aku asingkan entry ini sbb rasa mcm panjang jer nk tulis kat entry yg pasal cuti tu. ok, actually celyn resort ni tak la glemer, tp memandangkan semua hotel atau resort kat kundasang/ranau penuh so terpaksa jugak asben booking celyn ni, google punya google, dan guna amoda dapatlah booking resort ni..family room dgn rega rm 220 (including tax n brekafast.)

cantik kannnnn....kredit tu agoda.com
ok, aku pun dh terpaut terus setuju... bg aku hotel ni semua cantik tp yg masalahnya ialah jalan nak masuk ke hotel tu, jln berbatu lebih kurang 3km, sekali lg kami bersyukur sbb naik hilux.. bayangkan kalau kita naik keter kancil (kalau aku sewa for sure la aku sewa keta murah..!!) jenuh nak berjalan berbatu2, pastu kena daki bukit... sbb hotel ni betul2 di puncak bukit... (info, ponodk timpohon berada 1800 kaki dr aras laut tp hotel ni 2000 kaki.)
signboard kat tepi jalan..


3km jalan mcm ni.. huhuhu... rosak tayar keta wey....
melalui kg semuruh.. emm.. best jugak tgk kg org sabah ni...

dh nak dekat... jenuhhhh..... :((
yg ada van tu reception hall.. dpt snap skit jer..
drive atas lg utk ke blk kami...



family sut.. 1 katil king n 1 single..

yg kat blkg tu living hall

balqis dah seronok dahhh..


ni view kat bawah..


 tp yg best pasal bilik kami ialah lokasinya... top of the top.... dan view nya mmg mengadap gunung kinabalu... subhanallah... subhanallah.
ni pic masa subuh syapie... eheh

ni masa pukul 10am..


ops... ni bukan nak p kutip teh tau... nk p bekfes...













us...



snap masa turun... nampak sayup jer...


No comments: