Monday, April 29, 2013

Welcome MAY...

Sebenarnya, setiap tahun pasti aku akan tertunggu-tunggu bulan ni.. pasaipa yer, sbb bln ni byk moment indah yg terakam di minda aku.. 

ok, yg pertamanya sbb bln ni lah ulangtahun perkahwinan aku... eheheh.. aku n asben diijabkabulkan pada 15hb may 2004. so every yr aku akan tertunggu2 date ni, walau pun kekadang hubby aku ni lupa tp cepat2 aku remind.. eheh.. en asben aku ni pun satu hal, dia selalu lupa tarikh.. kekadang ntahapapa tarikh yg diingatnya... pernah satu tu, tetiba dia blk umah dan bagitau aku, mlm ni kita kuar makan ek, celebrate besday. aku buat muka pelik? besday sapa bang? besday ma la.. aikkk... mama yg mana 1? dia pulak yg pelikkkk.. eh, ari ni bukan besday mama ker.. adoi.... sabo jer la....

satu lg sbb hari guru.. yeayyyy.. sbb selalunya hari ni blh off pdp kejap.. pastu murid2 akan buat persembahan. cikgu2 akan ada sukaneka.. yg tua menjadi muda, yg muda menjadi budak2.. eheh.. x sabarnya..... 

satu lg of course bln ni kita akan sambut mother's day... selalunya hubby n anak2 akan beli kek or apa2 sebagai souveneir.. aku idak classify kan sebagai hadiah sbb aku tidak menuntut apa2 dr depa tp depa yg selalu ingatkan aku... apa yg penting bg aku, anak2 membesar menjadi anak yg berguna, soleh dan solehah.. dan yg penting membahagiakan aku dan org keliling... in sha Allah.. utk suami pula, aku nak dia bleh menjaga aku sampai hari tua.. amin..


No comments: