Saturday, February 16, 2013

midnite.. :))

Udah tgh mlm.tp mata x ngantuk, so aku berblog dlm gelap.....:) ..
 sebenarnya aku jarang berblog dengan handphone, sbb apa? sbb jari aku x muat utk menekan button hphone, even aku pakai hset jenis tab tapi selalu terbabas tiap kali aku sms... tp disebabkan malam ni mata rasa liat pulak nak pejam , so aku gagahkan jugak menaip dalam gelap... ehehe..

.
.
.
.
tadi aku dah puas masuk melawat blog orang (mmg ni hobi aku punnnn...., suka merayap di alam maya) seronoknya tgk depa post2 / apdet entry depa p jenjalan... bila la aku nak p jalan2 luaq negeri ni... luaq negeri perak ni selalu, tapi luaq negeri malaysia ni blm lagi, setakat hatyai tu tak kira la kan, kalau sesapa dok kedah tak p hatyai tu sangat luarbiasa... ehehe..

ok, nak tidoq dah, esok adik aku nak mai, so cik hubby dah request nasi tomato + ayam masak merah + kurma telur utk anak2 aku yg x makan pedas, sayur tak yah lah.. sbb aku yg masak, aku yg makan, so aku x yah la masak, at least jimat masa aku kan... eheh..

 

No comments: