Monday, November 19, 2012

UPSR result

Dup dap dup dap....
Hari ini 19hb November keputusan akan diumumkan. Tapi debaran jantung thn ini tidak seperti tahun lepas, (hampir merangkak ke pejabat dek kerana terlalu nervous.... ) aku rileks sikit. tido malam tadi pun lena jer... :))

ok, apa ek keputusannya.. secara overall sekolah aku mencatat penurunan.. aku sedikit sedihhhhh.... uwaaa... tapi ada ubat yg berjaya mengubat luka aku, matematik mencatat kenaikan sebanyak 10% (ehem ehem.... ) dari 60% thn lepas ke 70.1% tahun ini. Alhamdulillah... bersyukur sangat2. Yang bertambah seronok lagi pabila 2 murid 6M dapat A iaitu Nuraina dan Haris Aimil. Jadi depalah yg mengubat hati aku...

oleh itu, officially aku frust sbb aku penyelaras thn ini tp personally aku hepi. tahun ni English yg menjadi killer subjek, mmg drop yang ketara tapi aku harap thn ni andainya kami lg diberi peluang utk mengajar tahun 6, kami berjaya mengatasi masalah tersebut. In sha Allah...

Semoga SKKP terus mencapai kemuncak kecemerlangan..

No comments: