Sunday, November 11, 2012

Cameron Highland with MIL

eloooooo.... cuti sekolah sudahhhhhh... waktu yg kekadang aku suka dan kekadang tak suka. suka sbb aku bleh rileks n bangun lambat (selalu hari sekolah pun aku bgn lambat jugak... hehhe) dan yg aku x suka bila aku letihhhh sbb melayan 3 kiddos ni, letih bukan sbb x suka tp askar2 ni mcm dera aku plak, samada letih bercakap, letih memberi arahan, letih bg makan, letih bg tido q n segalanya letih. tp percaya atau tak, dalam letih tu sebenarnya aku rasa bahagia sgt esp bila tgk depa tidoq... depa lah jantung , hati, limpa, buah pinggang n EVERYTHING bagi aku. 

ok, start awai cuti tumah aku dh ada tetamu, letih mmg letih tp aku hepi sbb org2 tua kata kalau tetamu dtg depa bawa rezeki , alhamdulillah.... .amin. terkejut beruk aku mlm td masa nak tidoq tetiba ada lampu menyuluh direct ke hall aku, rupa2nya kak n, bg din n mak mertua mai... apalagi , kelam kabut aku capai apa yg patut, sori yer mak, umah anak menantu mak ni bersepah sgt tp aku redhakan jer la... dah la MIL aku style kemas jer orgnya tp aku buat x tahu jer la, terimalah aku seadanya ... kan?

ok, sabtu, depa dh blk, so ahad tu kami spend time bawa MIL n anak2 berjalan ke Cameron Highland. Bestnya aku.... sbb bleh layan bunga (aku suka sgt bunga2 ni, bila tgk rasa mcm nak beli semua tp nak buat apa, kang aku yg kena kemas blk, so aku tahan jer la). MIL aku nampak suka sgt, yer la... dia dh lama x p CH ni, kebetulan dia ni jenis yg suka makan sayur, apa lagiii....  mmg borong sayur sakan lah. 

ok, apa pun, enjoy lah pic2 ni... tp aku x puas ati sbb aku dah gemoookkk.... :((

 sampai jer ikin dah berlari nk petik strawberi.... puas dok tampaq tgn! eeeii..

asben n mak , n zaim

me dukung ikin, mak n zaim









jelingan menggoda..

nak tangkap tp dok pegang rokok.... issyy..

aku teruja sgt, buah strawberi bergayut atas kepala....

  # ada sapa rajin rotate, i malas laaaa.... :))

No comments: