Sunday, November 4, 2012

double celebration - ihtifal sek agama n birthday hubby

hari ni ada 2 events yg amat amat berharga dalam hidup aku sebagai ibu, satu majlis ihtifal sek agama Balqis , she will perform nasyid with her friends n yg paling best dia dapat no. 1... for sure as a mom aku selalu mendoakan agar dia sentiasa mendapat yg terbaik, n she did it... dan 1 lagi today is my hubby's birthday.....taraaaa.... :))

so, walaupun aku fenin-fenin lalat (sbb aku br blk dr rombongan thn 6 ke penang a day before, dan aku sampai rumah pukul 12.00 tgh malam) aku gagahkan diri jugak pergi ke majlis tu. bagi aku setiap kali apa jua aktiviti yg melibatkan anak2 mesti aku akan hadirkan diri sbb bg aku sokongan parent sgt penting utk kemajuan anak2. ye kan? :)

lps saja abis majlis tu, kami terus singgah beli kek utk besday hubby (tp dia yg bayar rega kek tu, kira hadiah jugak kan ..ehehe) , tp tetiba aku rasa bersalah jadi aku offer utk treat our lunch so asben aku kata kita makan pizza jer la. so aku belanja depa makan domino's depan umah aku ni. ok la kan. 

blk makan tu br la kami makan kek. pastu aku rasa tersangattttttt lah letih. lps makan, semayang zuhur , basuh n sidai kain, aku tgk anak2  n asben aku dah lelap so aku apa lagi ...... :))

ok, stop dulu. cau cin cau. 











# sori gambar berterabur, malas nak susun dah... nnt la kalau mood mai blh adjust blk. :)


No comments: