Monday, May 27, 2013

Pantai Tanjung Aru, Kota Kinabalu

salam..
ni pun salah satu tempat yg sempat dikunjungi masa ke sabah baru2 ini, tp disebabkan aku yg teramat bz ( bz la sangat! ) aku malas nak update.. so kali ni aku ada masa, aku post kan gambar2 ni..

kami pergi ke pantai ni selepas asar, sebab lokasinya dekat jer dengan rumah kak ipar aku tu, lebih kurang 10 minit dr tmn public ke pantai. tp walaupun lps asar, matahari masih lg garang.. emm.. masa sampai tu lebih kurang pukul 4.30, tp depa nak mandi jugak. so aku cari port lah utk melepak. niat hati mcm tingin tp tgk matahari trus cancel. so aku jd penjaga barang2 depa jer la.

masa aku dok tunggu depa mandi, baru aku perasan, pantai ni sebelah airport, so blh nampak kapal terbang dok terbang atas kepala kita.. ops, jgn jatuh sudah... hehehe..masa dok tunggu tu jugak, ada makcik2 dok sembang sebelah aku, dr percakapan depa aku tau depa org kedah... laaa.... punya jauh berjalan terjumpa di sabah... hehe.. tp aku idak la perkenalkan diri dan join sekali.. aku kan pemalu... kikikiki..

ok , layan pics.. 















No comments: