Sunday, May 22, 2011

hari sukan QISTINA IMAN


wahhh.... excitednya aku, mengalahkan aku yg nak bersukan... ni lah perasaan aku, even aku bertugas di sekolah (sekolah aku ada perkhemahan) tp aku apply excuse utk aku teman anak aku bersukan. mujur pk koko ok.. :D
so awal pagi lg aku dah siapkan dia n anak2 yg lain, aku n hubby pun turut sama pakai baju sukan sbb utk tiup semangat kat dia. so awal pagi lagi kami dah berada di padang. tp biasa lah.. ekin asyik kesana sini, so aku n en suami banyak mengawal ekin dari tgk balqis sukan. tp apa pun, aku tetap menjerit kalau giliran dia mengambil bahagian..
anyway, dia masuk 2 acara, membawa bola dalam senduk n berlari dengan aiskrim.. dan berjaya mendapat tmepat ke2 n pertama... so tahniah balqis.. u make me proud... :DDDD
ok, stop dulu... letihhhhh...

No comments: