Sunday, November 7, 2010

telur ikan pelotan...



hari ni aku dok umah, melayan anak sbb esok aku nak p pangkor utk kursus numerasi.. so bgn pagi jer, aku dah start mendobi..... sapu sampah.. biasa la.. bila nak tinggal umah utk 2-3 hari, kena la kalut skit. tp mujur la asben aku kata 'ma, jom bekfes kat luar..... ' so , lega aku.. masih ada ruang kesian dia utk aku... hehehe.. ye la, mlm td sampai umah pkl 11.30, letih pun belum hilang.. so kami pun bekfes kat luar... @elephant stone... tau tak apemende tuh? batu gajah laaaa....
blk dr bekfes, singgah beli ikan, ternampak plak telur ikan pelotan... alamak, feveret asben ni.. trus beli .. quit exepnsive nooo... sekilo rm20. aku nak masak plak hari ni, jemu makan kat kedai hari2..
menu utk hari ni, kari ikan telur pelotan , sayur bayam, temenung lemak goreng, sambal belacan n ulam timun .. enough la kan...
jap aku nak uplod gambaq telur ikan tuh... cantik ,mcm buah anggur daaa..... :D

No comments: