Sunday, September 7, 2014

upsr 2014

hari ni 8hb sept, esok 1st day upsr..
good luck utk sesapa yg ada anak nak exam, aku walaupun takde anak still bleh rasa ke'ketaq'an itu sbb aku mengajar math thn 6. semoga apa yg aku usahakan, dapat direalisasikan dengan jayanya oleh anak2 murid aku..

sebut bab perasaan ni, memanglah aku cuma mengajar di sek rendah... (alahh.. cikgu sekolah rendah, apa lah sangat...) tp bg aku apa jua pekerjaan yg kita lakukan menuntut kepuasan diri. jd bg aku naik nya peratus matematik sek, naik lah kepuasan diri aku, jd, ini lah kayu ukur atau penanda aras keberkesanan aku dlm pnp. 

ok, so utk anak murid cikgu.. lakukan yg terbaik. apa yg cikgu leterkan bebelkan utk tahun ini adalah lebih kepada untuk mendidik kamu menjadi manusia berguna. so do the best. ingat... sentiasa ingatkan Allah kerana Allah x pernah lupa kita semua.


No comments: