Thursday, December 20, 2012

20 December ....

alhamdulillah.... hari ni genap umur aku 36 thn, bersyukur sgt2... aku rasa aku dah ada semuanya, cuma aku berharap dapat meneruskan hidup ini dengan meningkatkan amal ibadat aku pada Allah, azam aku MESTI solat di awal waktu!!! Aku nak praktik betul2. Mulanya aku ingat asben aku lupa (sbb tiap2 thn dia lupa!! hehehe.. ) tp thn ni nampaknya dia dh wish aku dr tgh malam lagi, kiranya dia lah org pertama... tahniah sbb ingat tahun ni... heheheh.. ptg tu lepas dia blk keja, dia ajak kami keluar, kami mkn kenny rogers, pastu asben belikan hadiah sehelai blouse voir, cantik sgt. :)) tq darling.. !! mula tu nak 'pau' belikan handbeg tapi x sampai hati sbb awal thn depan lg nak guna duit, jadi aku pendamkan saja, nnt aku beli sendiri lah. dan 1 lg hadiah yg agak pnc, so cannot write here, nnt kena marahhh.. heheh ok, ni pic yg sempat sbb pastu dok kalt ligan ikin...

No comments: