Sunday, October 10, 2010

lepak di waktu petang...


10.10.10 .... cantik kan? hari ni kami dok umah jer, melayan perkahwinan yg amat gemilang dr muzaffar n dr halina.... eemmm.. sama cantik, sama padan n sama pandai... seronok tgk event td, meriah sungguh! ye lah, kalah dh jd public figure, selayak nya majlis mcm tu lah.. kan? ehh.... aku tulis ni bukan nak tulis pasai depa, pasai aku yg boring sbb tak kemana2.. so waktu ptg balqis n zaim minta nak main basikal. so ptg ni aku lepaskan depa bermain di luar pagar (with my guidance tau!) seronok sungguh qiss n zaim, berbasikal ke sana ke sini. dlm pada tu, terdetik kat hati aku, rupanya inilah salah satu keindahan dalam perkahwinan.. keindahannya sukar diluah dengan kata2, bahagianya aku bila dikurniakan anak2 yang sihat, comel dan nakal. bagi aku, melihat depa membesar di depan mata sudah cukup untuk membahagiakan aku. semoga anak2 ku akan menjadi insan kamil bila besar nanti... aminnn...

No comments: