Saturday, December 19, 2009

berkelah di teluk batik



hari ni abang aku dtg n tido umah aku 1 mlm... so keesokan harinya kami berkelah di teluk batik. Bertolak agak lewat disebabkan tak plan, waktu kami decide nak p pun dah pkl 2, so terus berkemas n bertolak kesana... sempat jugak tapau makanan yg kami masak sendiri, masak lemak ketam... fuhhh maveles!
sampai kat sana pkl 4, org dah beransur pulang, so we are so lucky.. org dah tak ramai n dpt tempat yg sgt strategik. so budak2 apatah lg, terus terjunnn... tinggal lah aku n kak ipar aku a.k.a kak hasni dok tunggu makanan. tp yg syok pasal berkelah ni, makanan sedap ke tak sedap ke mesti habisss, mcm tu la jugak dgn masak lemak aku.. kering kontang periuk aku.. alhamdulillah..... depa naik makan @6pm, clear... heheheh..
mlm tu lps maghrib, kami p shopping ikan kering kat pekan lumut, after that layan ikan bakaq kat blkg marina .. sedappp.. even dah makan nasi td, yg ini pun depa bedal sampai tak bleh nak angkat p*****q haahahahah...
@10 ppm, abg aku bertolak blk ke negeri kelahiran ku.. KEDAH DARULAMAN.....

No comments: